Easy winst
De 2e wedstrijd van het nieuwe seizoen. Gelukkig waren we weer compleet en hadden we dus geen zieken meer. Bart van JB1 was deze keer onze coach, thanks! We moesten tegen Jola/Olympus waar we twee weken geleden ook al tegen hadden gespeeld…
Lees meer