Wint in Waspik
Zaterdag 5 feb vertrokken we met 9 spelers en onze trouwe supporter Marita richting Waspik! Atak'55 staat op de 8e plaats, dus dit was een mooie kans om weer eens wat punten binnen te halen. Na een goeie opwarming begonnen we aan de eerste…
Lees meer