Onze tweede wedstrijd
We moesten tegen de Meteoor. In sporthal De Oosterbliek in Gorinchem. We waren met z,n vieren: Heime,Coert,Rozalinde en Ria. Voor de wedstrijd waren we zenuwachtig omdat Jorren,Bertine en Nadine niet mee konden doen. We dachten echt dat we…
Lees meer