4-0 gaat er wel weer in
Zaterdag 29 december hadden we weer een wedstrijd. in groot-ammers deze keer, en de tegenstanders waren wik/unive 1. samen met het team hebben we een goeie wedstrijd gespeelt. de sets waren zo: de eerste set was zeer spannend, maar toch…
Lees meer